No products in the cart.
- Ambalarea este un proces de acoperire, impachetare a marfurilor intr-un pachet.
- Ambalarea presupune designul si producerea ambalajului pentru un produs.
- Ambalajul face parte din procesul de gradare si branding a produsului.
- Ambalarea este esentiala pentru a oferi bunuri intr-o maniera sigura si securizată pentru consumatori.
Tipuri de ambalareAmbalare pentru consumator
- Ambalare pentru consumator
- Proiectat pentru comoditatea și apelul consumatorilor pe considerente de marketing si display;
- Accentul principal este pus pe marketing.
- Ambalare industriala
- Ambalarea industriala se concetreaza pe manipularea facila si protectia in timpul transportului;
- Accentul principal este pus pe logistica.
Pezentare
Prezentarea produsului ar trebui sa fie agreabila si sa atraga privirea consumatorilor.
Protectie
Functia de protectie permite cresterea ciclului de viata al produsului.
Conservare
Aceasta functie permite conservarea culorilor originale, a calitatii, a aromelor etc.
Economie
Ambalajul unui produs ar trebui sa fie economic din punt de vedere financiar.
Convenienta
Ambalajul unui produs ar trebui sa fie usor de manevrat
Izolare
Dimensionat, cantarit si apoi plasat in cutie.
Identificare
Ambalajul ajuta la identificarea produselor cu usurinta.
Etichetare
Contribuie la promovarea vanzarii produselor.
Manipulare
Cand ambalajul este usor faciliteaza manipularea convenienta a marfii.
Compatibilitate
Ambalajul trebuie sa fie compatibil cu produsul.
Ambalajele trebuie, de asemenea, sa afiseze unele alte simboluri internationale de etichetare.
Studiile arata ca ambalarea produselor poate creste satisfactia clientilor, creste vizibilitatea si poate evidentia un produs fata de concurența sa. In esenta, ambalarea joaca un rol esential in procesul de branding al produsului, atragand clienții si oferindu-le ceea ce cauta atunci cand duc produsul acasa.